One-year-on-the-otherside-of-the-world.reismee.nl

Rotary kamp in Iguazu

Buenos dias!

Dit weekend ben ik naar een reünie geweest van Rotary waar ik iedereen van het district eindelijk nog eens kon terug zien.

Deze reünie vond plaats van donderdag 10 tot zondag 13 maart.

Het was echt super tof om iedereen nog eens terug te zien.

Allemaal samen hebben we de cultuur beter leren kennen door in de jungle een kleine stam te gaan bezoeken.

Hier kregen we te zien hoe ze vroeger dieren hebben gevangen om daarna op te kunnen eten.

Die avond hadden we ook een talentenshow waar iedereen zijn eigen ding deed.

Het hoogte punt van dit kamp was het bezoekje aan de watervallen van Iguazu.

Dankzij Rotary hadden we de kans om deze magische plek te bezoeken.

Om eerlijk te zijn was dit 1 van de redenen waarom ik naar Argentinië wilde komen.

Daarom ben ik Rotary dus heel dankbaar voor deze ervaring !

Foto’s volgen nog.

Groetjes

Joren

Wim

Ik dacht dat we bijna alles gezien hadden... het wordt nog steeds beter en beter !! Ter info, hier heeft de zon ook geschenen.. hahaha. Kei prachtige foto's, we kijken al uit naar de volledige reportage als je... terug komt.. Het ziet er daar wel goed uit om te wonen. Nog veel plezier !!

Nic, Anita, Sven en Lien

Prachtige en indrukwekkende foto's. Weeral een fantastische ervaring die je mocht meemaken.
Geniet er maar van en nog veel plezier in het mooie Argentinië!

Papa

"Once in a lifetime !"
En weten dat je nog mooie reizen gaat doen.