One-year-on-the-otherside-of-the-world.reismee.nl

Patagonia Trip

De meesten volgen mij wel wat op facebook denk ik en zullen wel weten waar ik al die tijd heb gezeten :D .

Sinds gisteren ben ik terug thuis van een schitterende reis naar het zuiden van Argentinië (Patagonia).

20 dagen lang heb ik met mensen van over de hele wereld samen dit avontuur mogen delen.

Op 20 dagen tijd heb ik vrienden voor het leven gemaakt en heb ik ongelofelijk mooie landschappen gezien .

1 ding weet ik nu wel zeker , maar dat wisten jullie waarschijnlijk ook al wel: Argentinië is een zeer groot land!

Nog nooit heb ik zoveel uren in een bus gezeten!

Meestal moest ik tot 24 uur in de bus zitten om van de ene plaats naar de andere te rijden.

De langste rit was een rit van 30 uur!

Maar goed, natuurlijk waren al die uren de moeite zeker waard!

Ik heb walvissen gezien , pinguins gezien, flamingo's gezien, allemaal in het wild.

Ik heb op een gletjer gewandeld, ik heb 1 van de mooiste uitzichten ter wereld gezien volgens National Geographic.

Ik ben in het meest zuidelijk dorpje ter wereld geweest, Ushuaia, dit wordt ook wel eens 'fin del mundo' genoemd (einde van de wereld).

Argentinië bestaat uit landschappen waar je vaak oneindig ver kan zien.

Ik kan zeggen dat dit 1 van de meest speciale reizen ooit was, een kans die veel mensen niet hebben om zo iets als dit mee te maken en daarom ben ik dus zeer dankbaar om dit te kunnen doen!

Ook zal ik nog proberen wat foto's te uploaden maar daar heb ik wat problemen mee op het moment, maar ik doe mijn best!

Als er vragen zijn of wil je meer weten, je mag het mij altijd vragen!

Kerstelijke groetjes,

Joren

Reacties

Reacties

veerle daneels

Hoi Joren, wat leuk nog eens wat van je te horen . Blij ook dat het je zo goed gaat ! en wat een avonturen !!! om jaloers op te zijn. maar dat gun ik je van harte hoor!
en wat is er leuker in het buitenland , buiten mooie zichten, mooi weer en vriendschappen voor het leven afsluiten,hé
Ben echt nog benieuwd naar de foto's. hoop dat je er dan ook in slaagt ze te uploaden!
Ik kijk er alvast naar uit!
Ik wil je ook nog fijne feestdagen wensen .
Geniet er nog maar heel goed van . Ben overtuigd dat je deze periode in je leven NOOIT nog zal kunnen vergeten.
Het ga je goed. groetjes, Veerle X

Oma en Opa

Joren,
Met heel veel plezier lezen we uw reisverslag. Hoe plezant is het om een kleinzoon zo enthousiast te horen vertellen over zijn belevenissen zover van huis. Ver wel ja, maar dank zij het skypen van oma toch regelmatig dicht bij in de huiskamer. Zo beleven wij ook nog eens wat!
Bedankt voor de vroege kerstwens. We hebben dus afgesproken: met Kerstmis, in de namiddag wisselen we, met gans de familie, onze "Zalige Kerstmis" uit.
Tot zolang. Stel het goed daar en wens je familie daar ook
een zalig kerstfeest vanuit het verre België.
Een dikke knuffel (of hou hem maar tegoed) van
Oma en Opa.

Filip Helsen

Joren, wat een geweldige verhalen!
Geniet ervan met volle teugen.
Groeten van je sponsorclub Rotary Hoogstraten. Je bent een waardige ambassadeur van onze club en ons land.

oma

Joren ik ben zo blij dat ge dit allemaal kunt meemaken,die ervaring neemt ge mee voor de rest van uw leven.
Ik wens u nu al prettige feestdagen voor u en ook voor de familie daar,met kerstavond staat mijn skype open zodat we het nog eens kunnen wensen en u zien.
Dikke knuffel oma

Papa

Ervaringen die niemand jouw nog kan afnemen. Vrienden gemaakt die je jouw leven lang zal herinneren. Pas als je terug bent zal het tot je doordringen welke rijkdom je hebt vergaard.
"The purpose of life is to live it, to taste experience to the utmost, to reach out eagerly and without fear for newer and richer experience."

tante Hilde

feliz Año Nuevo!!!
voor mijn "petekindje" Joren
Ik wens je alvast nog heel veel leuke momenten met jouw familie en vrienden ginder in het verre Argentinië. Ik ben ook reuze benieuwd om je over een half jaartje terug te zien, met een schat aan ervaringen rijker!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!