One-year-on-the-otherside-of-the-world.reismee.nl

Getallen

Tijd voor alweer een UPDATE!

Dit zou ik graag doen met behulp van getallen.

Om te beginnen, 7 februari 2016 ben ik 20 jaar geworden, graag zou ik iedereen bedanken voor de felicitaties!

Op 7 februari was ik ook exact 170 dagen van huis vandaag is het al175 ( wat gaat de tijd toch snel).

Dit komt neer op ongeveer 5-6 maanden wat dus wel zeggen dat ik al in de helft van mijn uitwisseling jaar zit.

Sinds 9 februari zit ik mijn 2de gastgezin.

Hier heb ik 1 broer (8jaar oud) en 1 zus (10jaar oud).

Ik heb alweer een schitterend huis met een zwembad om in af te koelen en deze keer zeer dicht bij het centrum.

Voor de rest nog altijd alles tip top in orde maar die 35 graden (of meer) is toch wel afzien af en toe.

Ook zal ik nog enkele nieuwe foto's proberen te uploaden van mijn eerste familie.

Groetjes

Joren

Reacties

Reacties

Mama

Profiteer nog maar van de tijd die u rest, want nu zal het snel gaan!! Dus... Genieten maar ??

veerle daneels

Hey Joren,
weggaan bij uw eerste Argentijnse familie zal wel emoties teweeggebracht hebben, veronderstel ik hé (zo'n band dat je hebt met die mensen) maar naar wat ik hoorde van je mama ben je daar toch niet echt ver uit de buurt .
Hopelijk en daar ben ik bijna zeker van, ben je nu ook weer goed terechtgekomen .
Geniet er nog maar goed van en nog heel veel plezier daar .

Tante yvonne

Al een half jaar voorbij . Dat gaat wel vlug. Een nieuw gezin en een broertje en een zusje en 35 graden kan het alleen maar goed gaan. Groetjes

Papa

Hop , naar weer nieuwe ervaringen. Elke ervaring erbij maakt het leven rijker. Draag zorg voor deze rijkdom.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!