One-year-on-the-otherside-of-the-world.reismee.nl

Welkom in het nieuwe jaar!

Hola!

Eerst en vooral een gelukkig nieuwjaar aan iedereen, het is misschien een beetje aan de late kant maar beter laat dan nooit zeggen ze dan !

Ook in 2016 nog steeeds alles goed hier.

Ik zit midden in mijn zomervakantie en dat voel ik ook wel aan de temperaturen.

Zo als jullie weten ben ik mijn zomervakantie gestart met een prachtige reis door Patagonia.

Hier heb ik een filmpje van gemaakt.

Dankzij dit filmpje kan je je volgens mij nog beter in leven in mijn 20 dagen durende reis door het prachtige Argentinië.

https://www.youtube.com/watch?v=HYo5PcEwwag

De link hier boven zal jullie naar het juiste filmpje brengen.

Veel kijk plezier, en laat gerust weten wat je er van vindt!.

Groetjes van uit de zomer!

Joren

Reacties

Reacties

veerle daneels

Dag Joren
ook voor jou een Gelukkig 2016 in elk opzicht .en nog veel plezier daar !
Mooi filmpje met prachtige beelden , illustreert goed hoe mooi het daar is en hoe leuk jullie het hebben .Wat een ervaring !en naar wat ik hoor verblijf je nog altijd bij dezelfde familie . WAUW ! dàt moet wat zijn en die band moet en kan alleen maar sterker worden .
Prachtig, dat dit allemaal kan hé .
ik wens je nog een zeer mooie tijd daar !
groetjes , tot later

Oma en Opa

Beste Joren,
Hartelijk dank voor je bericht. Het doet telkens zo'n deugd om iets van jou te horen. Dan ben je weer ineens dicht bij! Ook voor jou de allerbeste wensen voor 2016. Onze wensen per mail van o1.o1om oo.01 uur hebben je waarschijnlijk niet bereikt.
Wat was het toch een prachtige reis door Patagonia. Dat blijft je zeker een leven lang bij. Geniet van je vakantie en je Argentijnse avonturen.
Hartelijke groeten en een dikke kus van
Oma en Opa.

Frank&Sandra

Voor jou ook de Beste wensen voor 2016 . Tof nog eens van jou iets te horen.
Groetjes

Stijn Wouters

Amai Joren! Prachtige beelden!

Filip Helsen

Hey Joren, in naam van je sponsorclub Rotary Hoogstraten, de beste wensen voor 2016.
Wat een prachtige beelden, knap werk!
Nog een geweldige tijd gewenst

Nele Moonen

Gelukkig nieuwjaar, Joren! Ben blij dat je daar nog steeds de tijd van je leven hebt. Die foto's zijn echt prachtig en uniek. Geniet er daar nog lekker van!!

Papa

10 uren werk hebben een mooie film opgeleverd !
Knap gedaan.
Geniet er nog van.

Tante yvonne

Ook nog de beste wensen voor het nieuwe jaar en geniet nog maar van alles wat je nog gaat beleven

Oma en Opa

Beste Joren
We zijn blij te horen dat ook je tweede Argentinia-thuis echt meevalt, maar dat zal wel voor een groot stuk te maken hebben met jezelf. He zal van aanpassen zijn maar dat lukt je wel! "Onze Joren voelt zich overal thuis...."
35°... wat een luxe! 't Is goed dat je in de zomer terug naar België komt dan zal het wennen aan ons kwakkel weer niet zo groot zijn, alhoewel?
Nog een fijne tijd daar en de groeten aan je families en vrienden.
Met een dikke knuffel van Oma en Opa.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!