One-year-on-the-otherside-of-the-world.reismee.nl

10 dagen Buenos Aires, Costa del este

Van 18 februari tot 28 februari heb ik mijn tijd door gebracht aan de zee.

In de provincie Buenos Aires in een prachtig stadje ' costa del este'.

Hier heb ik 10 dagenin een mooi huisje gewoond samen met mijn vader van mijn eerste familie, mijn broers en een ander meisje die ook op exchange is.

Zij is van Polen en verblijft nu in deze familie.

Niet alleen zijn we elke dag aan het strand gaan liggen, ook zijn we naar 1 van de grootste motorcrosracese ter wereld gaan kijken,'endure de verano 2016', en hebben weeen park bezochtmet dolfijnen, orka's, zeehonden, pinguings...

Verder heb ik nog enkele foto's die ik zal uploaden van deze reis.

Groetjes

Joren

Reacties

Reacties

Wim

Meer moet dat niet zijn hé ! Moois huisje, strand en wat zon... Geniet met volle teugen want ... hier schijnt de zon niet zoveel ....

veerle daneels

Heel mooi ! nu verlangen wij nog wat meer naar de zomer en de zon ;)

tante yvonne

Zalig !!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!