One-year-on-the-otherside-of-the-world.reismee.nl

'58ste Dag

Hola!

Hier ben ik nog eens met een update :)

Vandaag is het precies 58 dagen geleden dat ik vertrok uit België !

Ik weet niet of dat heel speciaal is maar voor mij was het een reden om nog eens iets te schrijven. :D

Vandaag is het ook Moederdag hier in Argentinië + mijn mama is ook jarig hier dus is het een extra speciale dag!

Met mijn Spaans gaat het steeds beter en beter. Het verstaan gaat beter als het spreken maar dat is wel normaal denk ik.

Ik zie mijn 'gastgezin' niet langer meer als een gastgezin maar meer als een familie omdat ik me hier echt thuis voel.

Het zijn ongelofelijk toffe en vriendelijke mensen en ik ben heel blij dat ik hier mag wonen.

3 weken geleden ben ik op een welkom kamp geweest in Paraguay waar alle exchange students samen kwamen van heel ons district.

Dit hebben jullie al kunnen zien aan de foto's die ik even geleden al heb geüpload.

Het was een mooie ervaring om met al deze mensen van over de hele wereld een weekend samen door te brengen.

Hier kregen we meer informatie i.v.m. de regels, wat te doen als we problemen hebben, de trips die je hier kan doen ..

Ook hebben we in groepjes verschillende activiteiten gehad en om af te sluiten hadden we een klein feestje.

Het is zo gek om op zo'n korte tijd een goede band te hebben met al deze mensen en dus was het niet leuk om de laatste dag te vertrekken en 'afscheid' ( we weten allemaal dat afscheid niet bestaat, 'tot weder ziens' vind ik beter passen :') ) te nemen,

MAAR er volgen nog 2 andere kampen dus we kunnen elkaar zeker nog terug zien!

Ik hoop dat ik jullie niet te lang heb laten wachten voor een update maar ik probeer zeker af en toe een verhaaltje te schrijven en wat foto's te uploaden!

Warme en zonnige groeten van uit Argentinië!

Reacties

Reacties

Tante Hanne en Nonkel Marc

Hey Joren, wat fijn om hier nog eens een stukje te lezen van jou. Het moet een fantastisch gevoel zijn van daar ook een familiegevoel te ervaren. Ook een geruststelling voor de familie hier ????.

Wens je mama daar maar een gelukkige verjaardag! ????????????????????????

Genieten blijft de boodschap!
X van ons allemaal.

Mama

We kijken allemaal uit naar jouw belevenissen. Leuk dat je zo'n lieve familie hebt getroffen. Zeg hun maar vaak dat je hen graag hebt en dat je hen als je familie beschouwd. Dat is toch altijd fijn om te horen. Geniet nog met volle teugen van dit 'ongelooflijk' avontuur.
Veel groeten en kusjes xxx
Jouw belgische mama ;-)

Griet en familie

Hey Joren,
Fijn te lezen dat je het daar naar je zin hebt. We zagen vanmiddag op de volleybal ook nog foto's van verrassende wegen/bruggen...spannend allemaal!!!
Dan is het toch goed te lezen dat je het goed stelt ;-)
We kijken alweer uit naar nieuwe verhalen,
amuseer u !!!

groetjes!

tante yvonne

Fijn dat je dagen zo goed gevuld zijn .En je hebt daar ook al gaten gemaakt of waren die er al .In elk geval een pak slijk.Het is leuk te zien wat je daar allemaal meemaakt .Dat vergeet je nooit meer. groetjes.

veerle daneels

Hey Joren, Ik las je belevenis met het kapotte wegdek. gelukkig is het maar bij een pak slijk aan je broek en wat schaafwonden gebleven (had helemaal anders kunnen aflopen)
Het is plezierig om te lezen hoe goed je het daar hebt , wat me niet verwondert . uw huidige pleegfamilie daar zal ook wel zeer opgetogen over u zijn !
groetjes en tot een volgende .

oma

Hallo Joren
Blij nog eens iets van u te lezen,het gaat u daar heel goed zoals ik lees,van mij ook een gelukkige verjaardag aan uw mama daar.
Nu zou ik toch maar oppassen met nog meer bruggen op te blazen 1 is wel genoeg.
Ik kijk nu uit naar uw volgend bericht.
Dikke kus en knuffel

Papa

Als je ziet wat je al hebt meegemaakt in deze 58 dagen. Dan staat er jou nog wat te wachten de komende 250 dagen. Geniet van elke minuut en maak zoveel mogelijk vrienden. Zo word je met de dag rijker.

Amaai, precies wat zware woorden ;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!