One-year-on-the-otherside-of-the-world.reismee.nl

Eerste dag school

Vandaag ben ik voor de eerste keer naar school geweest.

Het is echt helemaal anders als hier.

Iedereen praat gewoon door elkaar, luistert muziek, of wandeld rond in de klas terwijl de leerkracht zijn/haar uitleg aan het doen is.

De mensen zijn echt heel vriendelijk en lief hier.

Iedereen wil je vriend zijn , iedereen wil kennis met je maken en dat is natuurlijk wel heel plezant.

Ze willen echt alles weten over mij en waar ik vandaan kom.

Mijn school begint om 07.30u en eindigt om 12.00u , dit is dus maar een halve dag en zo is het elke dag hier!

Het voordeel is dus dat je de hele namiddag vrij hebt om andere dringen te doen.

Reacties

Reacties

Mama

Een halve dag school maar, wat zullen ze hier jaloers zijn! Ocharme die leerkrachten....
Je zal wel véél nieuwe vrienden kunnen maken.

Veerle Daneels

Hier bij ons vragen ze: heb je goed opgelet, en geluisterd wat de leerkracht heeft gezegd ? haha ;))

oma

zoals ik lees hebt u het daar wel naar uw zin.
het lijkt daar meer op een schoolparty en daar moet ge niet veel voor studeren.
kusjes

zusje Nomi

Amai seg das wel de moeite waard. Ik wouw dat ik daar ook was, dan had ik maar een halve dag school !!!

Tante yvonne

Zo wil ik ook nog wel eens naar school gaan

kleine oma

Wat zal je toch een geleerd man worden !!!
zo heb je in de namiddag tijd om te studeren.
kusjes

Papa

Ik zal al maar een klapje gaan doen met de Hoge School in Antwerpen. " Jongens tot 12 u kunt ge er iets mee doen, daarna wil hij enkel sporten." ;-)

Griet ( mama van Anna )

Amai Joren, dat is durven; zo'n nieuwtje delen vlak voor wij weer met z'n allen een HELE dag op school zullen zitten ;-) !
Neen serieus, blij voor u , want dan heb je inderdaad nog veel tijd over om andere dingen te doen.
Stop die "aangepaste" schooluren alvast in uw rugzak om mee naar hier te brengen.....velen onder ons zullen u dan zééér dankbaar zijn :-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!