One-year-on-the-otherside-of-the-world.reismee.nl

Aangekomen!

Na 3 vluchten en weinig slaap, ben ik eindelijk aangekomen in Resistencia!

Ik heb hier een warm welkom gekregen van verschillende mensen en mijn gastgezin.

De eerste stappen zijn al gezet maar het zal nog een lange weg worden !

Met korte maar krachtige woordjes, korte zinnetjes en een hele hoop gebaren kan ik hier in huis mijn weg al wel vinden.

Het avontuur is nu officieel begonnen !

Mama

Jij doet dat goed! In 't begin gebruik je maar handen en voeten om iets duidelijk te maken ;-)

Tante Hanne en Nonkel Marc

Dat warm welkom is het belangrijkste, een thuis voor de komende maanden. En dingen uitleggen...dat komt wel.
Have Fun en binnen een paar maanden spreek je vloeiend Spaans ????????

Jeroen Dassen

Doe het goed daar makker! & vooral geniet ervan! Ik ga u zeker volgen! Ik hoop dat ik u na het avontuur kan spreken en dat ge mij alles kunt uitleggen!

Groeten
jeroen dassen

Papa

Dat je zeer zelfstandig wisten we natuurlijk al. Maar zo'n reis alleen doen en dit voor de eerste keer is toch wel knap. Dan stellen mijn vroegere rugzaktochtjes door Frankrijk niet veel voor. Zelfs veel volwassen mensen zouden hier niet aan durven beginnen.
Wij staan nu, 6u30, klaar om Isaac te gaan halen. We houden contact.

Papa

Om 5u30 staan we klaar. had mss al gezien in de titel. ;-)

Veerle Daneels

Heel moedig van je ! ikzelf zou het nooit durven doen , zo alleen ! Knap.

oma (kleine)

Proficiat, goed gedaan Joren!
Wij volgen je op de voet.

kusjes

Tante Ellie

Chapeau Joren! Dat doen er weinigen je na. Je maakt de familie fier met zo'n flinke gast. Begin er nu maar van te genieten.

oma

Joren ik ben blij dat alles zo goed verlopen is,ben heel fier op u.

Steven & Griet

Goed begonnen, muy bien! En zoals het spreekwoord zegt: goed begonnen is half gewonnen. We wensen je een goede start van dit avontuur aan de andere kant van de wereld. En probeer toch ook wat te genieten daar! Hasta luego, tot hoors (eigenlijk tot hoors). We wachten vol ongeduld op je volgende log en de eerste foto's.