One-year-on-the-otherside-of-the-world.reismee.nl

Bijna op eindbesteming

Na de vlucht van Brussel naar Frankfurt en de vlucht van Frankfurt naar Buenos Aires heb ik ook de bus kunnen vinden naar de andere luchthaven.

Hier zit ik nu te wachten op mijn laatste vlucht om eindelijk mijn 1ste gastgezin te ontmoeten!

De vluchten zelf zijn tot nu toe heel goed meegevallen. Zo als de meeste misschien wel weten was dit mijn eerste keer in een vliegtuig.

Vooral de 2de en langste vlucht was het aangenaamste.

Een goede zetel en een tv'tje voor jezelf, meer hoeft dat niet te zijn!

Groetjes uit Argentinië!

Reacties

Reacties

Nonkel Gunter

Bijna daar.... Succes

Wim & Els

Goe bezig, verloopt zo te horen perfect ! Ondertussen al heel wat air-miles verzameld. Succes !

mama

Ik ben super trots op jou, want het is toch een hele onderneming om daar te geraken. Veel succes met je nieuwe familie!!! (ik ben ook wel benieuwd).

oma en opa

Bravo! zo'n onderneming tot een goed einde brengen, chapeau!
Het is toch wel een lange dag/nacht/dag geworden, of niet?
Wij zijn blij het allemaal zowat op de voet te kunnen volgen.
En dus nu op naar
de volgende belevenisl, dat wordt zeker de climax.
Dikke knuffel (xxx)

Tante Hanne en Nonkel Marc

Wat zijn we blij om te lezen dat het allemaal goed verloopt.

Nu die laatste vlucht nog en dan horen we straks dat je goed bent aangekomen.

Kus

Filip en Kristel ( de buren)

Goed dat het vliegen al meegevallen is! Nu nog even spannend om je gastgezin te leren kennen! Heel veel succes daar! Het zal een hele belevenis en ervaring worden! X

Filip Helsen

So far, so good.
Daarmee is al een spannend deel achter de rug.
Goed gedaan!

Werner & Sandra

Knap gast, dit is een goed begin van een 'rijke' ervaring
Toi Toi.
We volgen je op de voet ;-)

Veerle Daneels

Blij te horen dat het allemaal zo goed meevalt .

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!